صحبت های گارسیا پس از دهمین برد گرگ ها

صحبت های گارسیا پس از دهمین برد گرگ ها

در آغاز اجازه دهید بگویم که کیه وو سزاوار قرار گرفتن در آخرین  رده نیست.آنها بازی خوبی به نمایش گذاشتند.من جمعه شب به شما گفتم این سخت ترین بازی ما خواهد بود و من اشتباه نکردم.دهمین برد از دهمین مسابقه بسیار مهم است.چرا که دیروز یوونتوس و ناپلی را برنده دیدم.در حال حاضر 11 امتیاز اختلاف با رده جهارم داریم و نکته ی مهم این است.ما کار فوق العاده ای انجام دادیم. اما در روز یک شنبه بازی مهمی با تورینو داریم و هر دقیقه از این بازی برای ما اهمیت دارد.همه ما برای یک شنبه نگرانیم.ما در عمق کمی مشکل داریم چون جروینیو را نداریم.بوریلو؟گلزنی در خون اوست.بدون فرانچسکو و جروینیو ما فاقد چیزی هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

asromafans

محمد ثنا قهرمانی

asromafans

http://asromafans.loxblog.com

هواداران آس رم giallorosi

صحبت های گارسیا پس از دهمین برد گرگ ها

هواداران آس رم giallorosi

من پس از مشاهده ی اینکه آس رم تو ایران هیچ وبسایت یا وبلاگ هواداری نداره با خودم گفتم چطوره خودم یکیشو درست کنم امیدوارم هواداران گرگ ها راضی باشن. وبلاگی برای هواداران پر شور شهر ابدی رم

هواداران آس رم giallorosi